Konu bakımından değişik ve absürt olaylarla dolu bir kitap. Fakat anlatım dili olarak çok sade ve basit geldi bana. Lisede okusam keyif alabilirdim fakat bu yaşta(23) çıtır çerezlik bir okuma oldu benim için. Yani olaylar birden garipleşiyor ama çok basit düzeyde kalmış bence. Pek ciddiye alamadım o absürtlüğü yüzeysel yaşadım. Fakat ana fikir ve aralarda geçen bazı konuşmalar hoşuma gitti. Umarım yorumum kötü algılanmaz bir okur olarak fikrimi belirtmek istedim yazarın eline sağlık. Recep'in sırrını da öğrenemedik ben bir şey kaçırmadıysam onu merak ettim :) Yazarın böyle ilginç konuları ele aldığı fakat yazım dili daha güçlü kitaplarını görmek isterim.