·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2025 02:40 sarsıcı mı değil mi karar veremediğim bir distopyaydı benim için. belki de distopyada olması gereken ‘olamazlık’ hissini alamadığımdandı bu durum… maalesef çok alışkın olduğumuz olaylardı kitaptaki distopyaya konu olan şeyler, maalesef.
yazarın dili ilk başta beni bir duraksattı ama sonrasında öyle hızlı içine aldı ki, aktı gitti. bu noktada yazara mı çevirmene mi teşekkür etsem bilemedim ama çevirinin hakkını yememek lazım, mükemmeldi. ne eksik ne fazla, mükemmel.
altını çizdiğim çok yer, beni inciten çok kısım var. pdf olarak okuyup bitirdim ama kitaplığıma kesinlikle ekleyeceğim :)