Kitabı gerçekten beğendim, birinci kitabı okumadan direk bunu okudum ama hiç pişman değilim. Kitaptaki mesajlaşmalar çok iyidi çok gerçekçi hissettirdi. Sanırım tek sevmediğim karakter annesi oldu tabi onu da anlıyorum koruma iç güdüsünde davranıyordu ama bu kadar her şeyi bile bile devam ettirmesi üstüne çocuğundaki değişimi bile görememesi sinirlerimi bozdu bunun dışında olayların zincirmele olarak birbirine bağlanması harikaydı kesinlikle. Tavsiye ederim şans verilir ya