·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Kasım 2025 07:33 Kitap beni öyle çok etkiledi ki, yazarın da dediği gibi benim bunları hatırlamam ve şükretmem gerekiyormuş.
İslam topraklarında yaşadığım için, doğduğum zamanda müslüman olduğum için, her gün ezan sesi duyduğum için ve bu dini seçtiğim için ne kadar şanslı olduğumu hatırlamam gerekti. Kitap bana bunları tek tekhatırlattı.
Biz o kadar sıkıntı yaşamadık ama her şeyden çok çabuk bıkıp usandık. Filistin halkı ilk beni kendime getirenler oldu şimdi ise Jenny. ..
Allah sizden razı olsun. Kitabın sonunda da dediğin gibi "Allah eksiklerimi görmezden gelsin, affetsin, ve bu kitap nice fayda sağlasın. Amin"