Puan vermedi·%5 (12/240 syf.)· O kadar gerici ve dehşete düşüren bir kitap ki özellikle bir kadın olarak okuduğum en gerici kitaplardan.Öyle ki asla okuduğum ve gerçekten yaşanmış istismar,zulüm ve tacizleri unutamıyorum.Kitaba devam bile edemiyorum.Bu şekilde kaldı gerçekten.Her sayfa da Mustafa Kemal'e sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Bitirebileceğimi de bitirirsem eğer sağlıklı kalabileceğimi de düşünmüyorum.Bir yandan yaşanan ve uygulanan zulümleri,davranışları bilmek için önemli ama diğer yandan aşırı korkunç bir kitap.Şu evrede devam edebileceğimi sanmıyorum.