Bence gayet de iyiydi
7/10
·464 syf.··
2025 133. kitabı
Ben ilk karanlık tutkumu okuyup sonra bunu okudum biraz ters oldu ama herkes ikici kitap güzel ama birincisi kötüydü beğenmedim gibi şeyler demişti bence o kadar da değil. Muhtemelen önce ikinci kitabı okuyup beğendiğim için direk beğendim ama her türlü gideri vardı ve önceden karakterlere az çok aşina olduğum için beğendim. Romeo'nun itiraf edememesi ama kendini de alıkoyamaması o çekişkili ruh hali benim çok hoşuma gitti ayrıca Dallas'ın şen şakrak utanmaz hallerini de çok beğendim kendine özgü bir karakterdi. Tek diyebileceğim Dallas'ın hayalinin ya da hedefinin mi diyeyim çok da ilgi çekici olmaması hikayeyi basitleştirmiş diyeceğim çünkü ikinci kitaptaki Farrow karakterinin hedefleri ve hayalleri daha sağlam gelmişti. Ancak şunu da demek lazım küçük kadınlar'da denildiği gibi "Benim hayallerim sizinkilerden farklı diye, önemsiz oldukları anlamına gelmez." bu yüzden o konuyu eleştirmiyorum. Benim tavsiyem bence ikinci kitabı önce okuyup sonra birincisini okuyabilirsiniz ikinci kitabın yazımı birinciden daha iyi olmuş kesilikle ama birinci kitap kötü diyemem gayet de güzeldi. Şimdi asıl en merak ettiğim üçüncü karakterimiz benim için tam bir muamma ne çıkacağını asla çıkartamıyorum merakla okuyacağım...
Karanlık Romeo’mL. J. Shen · Olimpos Yayınları · 2023915 okunma
·
135 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.