Spoiler yok
7/10
·416 syf.··
2025 91. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 13 Kasım 2025 18:47
Aslında kitap o kadarda kötü değil. Yorumlara baktım ve çoğu kişi pek sevmemiş kitabı. Bana göre kitabın kurgusu iyiydi. Tabi hoşlanmadığım kısımları da oldu. Mesela bir olay oluyor ve o olayın devamını merak ediyorsun, ya da bir yerden bir yere gitmeleri gerekiyor ama bunu okuyamadan sanki karakter ışınlanmış gibi orada beliriyor aniden ve hikaye kopukluğu gibi oluyor. Ve tabi diyalogların da biraz daha geliştirilmesi gerekiyor çünkü bazen sanki tam olarak o duyguyu verememiş gibi hissettim. Ama iyi tarafından bakmam gerekirse kitabın sonu beni devam kitabını okumaya ikna etti. Kitabı okumak isteyenlere birşey söylemem gerekirse bence birkaç sayfa okuyup kitabın yazım dilinin size hitap edip etmediğine bakmalısınız. Her kesin tarzı farklıdır ve belki de siz çok seveceksiniz kitabı:)
Raven SuikastçısıSelin Solaris · Martı Yayınları · 2025612 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.