"Ve Onlara Söyle, Henüz Bi' Yere Gitmedim"
Bu sabah açtım "Üzgün Şarkılar"ı şöyle bi' tekrar dinledim baştan sona. Şaka maka albüm gittikçe güzelleşiyor mu ne... Yakında düet çalışması sunacakmışsın. Parça ne tarzda, lirikler nasıl, hangi hissi dibine kadar yaşatacaksınız, inanılmaz merak ediyorum. "Tamamen rap, tamamen melodik, yarı yarıya, öyleyse şayet şu kısım şundadır öteki bunda; nakaratı Kafkef alacak, yok o iş Nun'da, hayır ortak olacak, belki her ikisinden de ayrı ayrı duyacağız..." Zihnimde birbirlerini durmamacasına kovalayan düzinelerce ihtimal:) bi' bakmışız Sultan'ımız MC'lik yapıyor, mümkün mü mümkün😄 Şaşırmam. Her hâlükârda dört dörtlük uyum yakalayacağınız şüphesiz. Ürettiğin vokal sesinin rengi de seninkine pek yakın: Sıcacık, puslu, dertli; anlaşılan hanımefendi de sigarasına kibrit yetiştiremiyor, karşılıklı tüttürüyorsunuzdur kuvvetle muhtemel:) Hasılı, heyecanla beklemedeyim. Gönder gelsin bakalım Sago'm, tüm ön yargılarımı kaybettim senle... :;) Gün saymaya koyulduğum 27 Kasım tarihi için de çok sağlam, zamanda yolculuk garantili "sürpriz" müjdesi vermiştin geçen. Ona da az kaldı. Ufukta belirip kaybolan bir-iki düet ihtimali. Üstelik "Tek-2" hazırmış. Bu kez durum farklı. Yeni nakarat yazılması gerekenler,, verselerinde değişiklik gerektirenler var diyordun en son. Acaba ne ölçüde müdahale ettin? Dünün cümlelerine bugünün gözüyle ilaveden vazgeçip dokunmadın mı yoksa? Aralarında yeni şeyler kattıkların mevcutsa önceki derlemede bulunan, sağlı sollu kırpılmaktan ufacık kalmış şarkılara da el attın mı peki? Sorular sorular... Bir de son dönemde diss ağırlıklı battle yazmaya yoğunlaştığını söylemiştin. "Baş" kıvamında, "Baş" tadında bir başyapıt çıkar mı sahi meydana? Ah, doğrudan EP yayınlasan... Nerde? Bi' yoruma karşılık "Albüm her zaman isterim ama bazı şeyler eskisi gibi hissettirmiyor" nevinden açıklama paylaşmıştın. "Denesen belki hissettirecek" diyesim geliyor, oysa anlıyorum da. Düşününce en son EP'nin üzerinden beş, Pesimist EP-6'nın -dile kolay- on bir sene akmış. Özlendi be... Neyse, bölük pörçük, eksik-noksan hafiften döküldüm. Birikince dolar taşar, kendi kendime çalar oynarım bazen. Hoş gör🥹 Projelerini toparlayıp dikkatle alt alta sıralıyorum ya, uçacağım sanıyorum sevinçten, hanidir içim içime sığmıyor. Sen yeter ki üret; gücünün yettiğince, öcünün ağırlığınca, sözünün kuvvetince... Bıkmayacağım kaleminin gücüyle ete kemiğe büründürdüğün, ölümsüz kıldığın kelimeleri yinelemekten. Çünkü kimseye değil varlığına, kattıklarına tutundum. Ömrün uzun, esenlikli olsun cümle mühendisi. ❣️
Sagopa Kajmer
·1 alıntı·
1.060 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hilal Altunkaya
Gönderi Sahibi
- Ben çok irdelerim. Bazı duyguların kelime karşılığı olmamasına takıldım bu aralar... Çok fazla kırılan çok fazla sertleşir - Pazar Sabah Haberleri share.google/gsw8YkniTLWl0ERBr
Hilal Altunkaya
Gönderi Sahibi
Gece yarısı TV kanalları şöylece karıştırılırken gözümde dinlediğim eski kayıtlar canlandı, "Gençliğim onun sahur programlarına katıldığı, oralarda şarkı sözlerini tevazuyla mırıldandığı döneme denk düşseydi nasıl olurdu acaba?" diye düşünüyorken yakaladım kendimi. Biraz evvel de şu söyleşiyi buldum. Halbuki aramamıştım. Ne diyeyim? Sütlaç istedi canım:) Sagopa'dan özel Ramazan anıları - Haber 7 YAŞAM share.google/DqizDimcGViCIpAHS Yatmadan önce bir kaşık bal, hmm... Not alındı, denenecek:) "Beğenilerine sunduğum beğendiği herkes çok beğenir" diyorsunn. Ona ne şüphe canım. Hep de yiyeceklerden bahis açmışım, sanırım açım😂 Onlar da ekseriyetle yemek sormuşlar yani bakınca...
Hilal Altunkaya
Gönderi Sahibi
Mutlu olacaksan eğer kurtul hadi beni kanat da Yürüyemez ayaklarım, uçamam sakat iki kanatla İki dudağımın arasına sigaramı astım Çaresizlik nasıl iz bırakırmış gör suratta.
Hilal Altunkaya
Gönderi Sahibi
Sultan ve Yunus düeti:) Geri sayıma başladık, heyecan+merak doruktaa. ⏳❤️
Hilal Altunkaya
Gönderi Sahibi
"Abi peki eskilere dönüp dokunmak nasıl bir his hüzünlendin mi?" "Evet hüzünlendim.Bazı bazı gözlerim de doldu.Bazen güldüm sesli sesli , Ne kadar emek verdiğimi ve ne kadar iyi yazdığımı hatırladım. , Zaten ilk günden beri “sözlerim silahım” mottosuyla yoldayım fakat sesimin de silah olduğunu anladım.ikisi yanyana gelince sago ünlem!"
Reklam
Hilal Altunkaya
Gönderi Sahibi
Sizlerin özellikle dokunma abi dediklerinizi aynen koydum. ", Bazılarını yeniledim ama çok çok az dokunuşlarla.soundları yenilemedim ama cilaladım denebilir.sonra emrah çelik mastering yaptı.20 yıllıkşarkılara göre hoş" Cevaplarımızı aldık büyük ölçüde, aşağı yukarı şarkı listesi ve yayınlanma zamanı da konuşuldu. Bakalım artık:)