Kitap şimdi bitti. Konusunu okuyunca çok heyecanlanmıştım. Kitapta Kirby adlı lise öğrencisinin elinde silahla okuluna dalıp 6 kişiyi öldürüp beş kişiyi yaralaması sadece 22 dakika sürmüş ancak kitapta anlatılan şey direkt arka kapaktan alıntılıyorum. 16 yaşında kitapları seven müzikle uğraşan bir gencin bir katine nasıl dönüştüğünü her bölümde farkı farklı kişilerce öğrenmek yapbozun parçalarını bir araya getirmek.
Şimdi böyle deyince ben çok heyecanlandım. Kitabın girişi de gayet güzeldi her bölümü farklı bir yazar kaleme almış Kirby ile alakalı o bölümü anlatan kişiyle alakalı doneler var olay anını farklı bir bakış açışından falan görüyoruz ancak kitabın sonu hiç beklediğim gibi bitmedi. Ne Kirby ile alakalı yeterince bilgiye ulaşabildik ne de tatmin edici bir son oldu. Benim için tam bir hayal kırıklığıydı. Keşke Kirby’nin gözünden de bölümler okusaydık bence daha güzel olabilirdi. Tam bir karakteri içselleştiriyorum hop bir başkasına geçiyor. Karakterlerin çoğu güzel yazılmıştı hatta çoğu için ayrı kitaplar bile yazılabilir o kadar iyi bölümler vardı ama bütününe baktığımızda asla beklentimi karşılamadı.