·320 syf.····Okunma: 11 Ekim 2025 15:41 Kitaba başladığımda şakasız tek bir sayfa bile okumakta güçlük çekiyordum çünkü yazarın cümlelerindeki duygu yoğunluğu beni o kadar etkiliyodu ki sürekli durup o cümleyi o sayfayı sindirmeye çözmeye çalışıyordum kendi içimde ve böyle böyle derken kitabı bi türlü bitiremiyordum. " Hadi okuyayım çerezlik " denecek türden ASLA değil çok farklı ilk defa böyle bir roman okudum ve ben gerçekten bi an mental sağlığımın bozulmasından korktum çünkü yazarın cümleleri çok yaşanmış, gerçekçi, insanın içine işleyen tarzdandı ve bu beni çok etkiliyordu bi ara ara mı versem dedim kendi kendime çünkü bana çok ağır gelmişti ama devam ettim ve iyi ki devam etmişim çünkü bana bir çok şey öğretti; ihaneti , aşkı , umudu , güveni... Ve şöyle ki kitabı okurken çok mutluydum bana hiç veriyordu bazen çok kötü hissettirsede genel olarak yanımda iken kitap kendimi çok iyi hissediyordum sanki kapağını açtığımda bana özel bir sığınağa giriyormuş gibiydim okuyunnnn!!!!!!