E. Bilge AzObsesif Şişko
Yeniden merhaba arkadaşlar. Sizlere yine bir öykü kitabıyla geldim. Kitabı gördüğüm an kapak tasarımı ve ismi dikkatimi çekti. Sonrasında elime alıp okumaya başladığımda da hem öyküler hem de içindeki çizimler ile farklı bie dünyaya adım attığımı anladım. Hatta kitabı incelerken çizimleri görünce daha bir heyecanlandım. Yazarın kalemiyle tanışma kitabım oldu ve sevdim doğrusu.
Obsesif Şişko, klasik bir öykü kitabı değil. Mini öykülerden oluşan, eğlenceli ve düşündürücü bir koleksiyon dersem yerinde olacak. Bu kitapta, hikayelerin uzunluğuna ya da kısalığına bakmayın çünkü her biri anlam yoğunluğu çok yüksek, adeta bir şiir tadında. Yazar, az kelimeyle çok şey anlatmış. Hatta okura hikayeyi kendi tamamlama özgürlüğü bile tanımış. Kitap günlük hayatta görmezden geldiğimiz konulara odaklanmış. Her bir öykü sizi farkındalıkla yüzleştiriyor. Kitapta ağır temalara da yer verilmiş ama yazar samimi ve hafif dille yazdığı için okur olarak hiç yorulmadan okudum. Bazı olaylara farklı pencerelerden bakmak için bu kitap güzel bir fırsat olabilir. Okuyun ve okutturun canlar.