Puan vermedi·560 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2025 16:40 Kitap bir su damlasıyla başlayıp, üç farklı hayatı birbirine bağlıyor. Tarihi konulara değinmesi, Ezidiler hakkında bilgi vermesi, o dönemde yaşadıkları sıkıntıları dile getirmesi, insana dair birçok konuya değinmesi güzel olmuş. Ve evet kapağında da söylendiği gibi zengin ve sürükleyici bir masal diyebiliriz bu kitaba. Tek sorun Elif Şafak'ın diğer birkaç kitabında olduğu gibi ( Havva'nın Üç Kızı) burada da sonunu güzel bağlayamaması. Bu kadar derin ve güzel bir kitaptan daha anlamlı bir son beklerdim. Yine de kitap güzeldi, tavsiye ederim.