·376 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2025 15:42 Selamlar...
Lavin ve monno'nun tanışma hikayesi çok tatlıydı, özellikle italyada başlayan o ilk sahneleri akıcı ve keyifliydi. Karakterlerin enerjisi,kızların dostluğu (Hande, Ayla,Nur) kitapta en sevdiğim kısımlardı.
Monnonun bazı davranışları bencil bulduğum oldu ama yine de monno harika bir karakterdi. Genel olarak çerezlik, hızlı okunan çok tatlı bir aşk hikayesiydi. Tatlı keyifli bir okuma oldu. Sevdim. Kitapla kalın!