Kitap kapağında 'İyi Hisset Serisi' yazıyor. Gerçekten de okurken sizi dinlendiren, düşünmenizi ya da yorumlamanızı gerektirmeyen, edebi dili olmayan bir eser. İçerisinde sunduğu kitap ve müzikler çok başarılı. Paylaşılan alıntılar da öyle. Kitapla kurulan bağlantı çok içten. Her duygunun kitabının farklı olduğunu söylüyor yazar, ve o kitabı okuduğunuzda şifalanacağınızı. Bunu kitap okurlar bilir zaten :) Kore dizisi izlemek gibi kitap içeriği, kapağı da orta sehpa aksesuarı gibi :) Ben sevdim ama siz yine de beklentiyi yüksek tutmayın :)