·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2025 03:08 Bazen bir karakter hakkında neler söyleyeceğinizi bilemezsiniz ya... şu anda tam o durumu yaşıyorum. Her okuduğum hikaye, her okuduğum anekdotla Peçorin'e olan nefretim daha çok arttı. Onunki hem inanılmaz hem de modern çağın getirdikleriyle gerçekten de çevremizde görmeye başladığımız bir kötülüktü. Bir insanı hem aynı duyguları kendisini hissederken hem de çevresindekilerin kaderiyle bu kadar acımasızca ve bilerek oynayabilecek umusamazlık ve alaycılık seviyesine ben hayatım boyunca gelmek istemiyorum. Ama maalesef biliyorum ki böyle insanların sayıları her gün giderek daha çok artıyor ve bunu görmek beni dehşete düşürüyor.