·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Kasım 2025 10:16 Kitabı çok beğendim. O kadar geçti ki bana dişlerimi sıkarak okudum yer yer. Ben o kitapçıyı ve anlattığı hikayenin devamını çok merak ettim. Bir sürü hikaye yazdım o kitapçıya kafamda. En güzel tarafı da bu sanırım. Etkisinden bi süre çıkamamak.