·384 syf.····Okunma: 22 Kasım 2025 20:27 Öncelikle kitap dört dörtlük değildi eksiklikleri vardı.Saçma sahneler vardı bunu eski olmasına bağlayarak bu konuyu kapatıyorum.Önemli olan yazarın kalemini geliştirmesi.Yaz dizisi tadında bir kitaptı.Gülmekten yarıldığım sahneler oldu.Bahar Selimle sevgili olduktan sonra sürekli birileri çıkıp Bahara sevdiğini söylüyor sonra kavga başlıyor küsüyor ve tekrar barışıyorlar bu çok can sıkıcıydı.Okanın Bahara geri döneceği zaten aşikardı ama üniversite arkadaşının da onu sevmesi aşırı zorlama geldi.Okurken sinirden delirip aynı zamanda kahkahalarla güldüm.Evlilik meraklısı insanlara aşırı sinir oluyorum malmısın kardeşim ne diye evlilikle kafayı bozuyorsun zamanı gelince olacak işte!Bazı sahnelerde çok fazla derine inilmişken bazı sahneler hiç anlatılmadan geçmişti mesela ben Goncanın düğününü okumak istiyordum.İlk kitap iyi güzel geçmişti de bu kitaba sabrım yetmedi.Kaç yaşında insanlar konuşup anlaşmak yerine ergen gibi davranıyorlar!Bazı sahneleri uzatmanın manası yokmuş tek kitap olsa daha güzel tadında olurmuş.