İlk defa bu yazarın bir kitabını okuduğum için yazım dili tuhaf gelmiş olabilir akıcıydı ama bazen tekrar tekrar okumam gerekti. Kitap daha yüksek bir puan hak eder mi bilmiyorum. Çünkü bazı şeyler en başından beri tahmin edilebilirdi. Ama yazarın betimlemeleri tasviri oldukça başarılıydı sanki bende o karavanın içinde mahsur kalmış gibi hissettim. Kısaca konudan bahsetmek gerekirsek: Red ve arkadaş grubunun tatile gitmek için bir karavan tercih etmesiyle başlıyor. Red’in annesi bundan birkaç yıl önce öldürülmüş bir polis. Babası da alkolik bir adama dönüşmüş ve maddi durumları çok kötü. Diğer kişilerimiz Maddy( çocukluk arkadaşı) Maddy’nin abisi Oliver, Oliver’ın sevgilisi Reyna Simon ve Arthur. Karavan da saatler geçtikçe herkesin bir sır taşıdığını ve bu sur ortaya çıkana kadar kurtulamayacaklarını anlıyorlar. SPOİLER: arthur red aşkı beklerken waoow oldum ikinci bir kitapta bu ikiliyi okumak isterdim. Red’in hafif salak bir izlenimi vardı. Okumayı zorlaştıran da buydu. 3. Tekil kişiden yazılmış ama Red’in düşüncelerinin eklenmesi ve sürekli bir şey hatırlama çabası rahatsız ediyor. Oliver iyi ki öldü yav adam baydı bütün kitap boyunca. Güzel bir kitaptı ama kesinlikle okunmalı diyemem