Kitapta Nijeryalı Adunni'nin başından geçenleri okuyoruz. Hatta okuyoruz demek basit kalabilir, bir film gibi izliyoruz. O kadar sade ve samimi bir şekilde anlatılmış ki sanki her yaşadığı olayda Adunni'nin yanındaydım. Kitap hakkında söyleyebileceğim başka bir şey yok. Yüreğime dokunan, unutamayacağım kitaplardan biri oldu.
Sesinin gür çıkmasını isteyen tüm Adunniler umarım seslerini beklediklerinden daha da gür çıkarabilirler...