Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 27 Eylül 2025 17:28 Doğrudan pandemi dönemini konu alan okuduğum ilk roman. Yazarın kurgusuna, olay anlatımına, değindiği meseleleri ele alış tarzına hayranım. Okuduğum tüm eserleri derin düşüncelere sevk eder insanı. Böyle okurken şimdi ne olacak ben olsam ne yapardım vs psikolojik pek çok çatışma olur. Bu kitabı da öyle. Karakterimiz Diana hiç beklemediği bir şekilde o alıştığı, her anını planladığı dünyasından ayrı kalır. Bazılarımız gibi fanusundadır, güvendedir, yarını bellidir, düşünecek, sorgulayacak hiçbir şey yoktur. Derken o fanustan çıkarsan ve fanusa uzaktan bakarsan, fanusun seni o kadar da mutlu etmediğini, heyecanlandırmadığını fark edersen ne olur? Pandemi tüm dünyayı değiştirdi, tabi ki bireysel olarak bizleri de değiştirdi. Ama üzerine durup da düşündüğümüzü sanmıyorum. Bu nedenle bu kitabı okuyup hayatınızı benim gibi güzel bir düşünce süzgecinden geçirmek isteyebilirsiniz :)