·160 syf.····Okunma: 23 Kasım 2025 22:47 Yazarımız; gerçek hayatta görmezden geldiğimiz ya da görmek istemediğimiz her ayrıntıyı sade bir dille kaleme almış.
Okuduğumuz her öykü de farkındalıkla yüzleşiyoruz. Karakterleri dışarıdan sıradan biri olarak görüyoruz ama hepsinin içinde kopan bir fırtına var. Obsesyonlar, tekrarlar, saplantılar… Bunlar bir hastalık veya bir psikolojik belirti değil; bizlerin kaçınılmaz bir parçası gibi. Sadece karakterlerin değil, biz okurların da iç dünyasına dokuna bir kitap olmuş bence. Her satırda insanın kendine dokunduğu, kendinde bir şeyler aradığı bir yer gibi. Kelimeler sade ama anlatılmak istenenler derin. Küçük gördüğümüz her şeyin aslında ne kadar büyük olduğunu çok güzel kale almış yazarımız. Okuyan herkese ayna niteliğinde. Kendimizde bir şeyler aradığımız bir yolculuk gibi… Daha doğru pencerelerden bakmak için okuyun, okutturun…