7/10
·152 syf.··
2025 3. kitabı
anlatım olarak anlamadığım ve içine giremediğim bi hikayeydi. kurulan yeni avengersta da kaptan amerika hariç aman aman bayıldığım kimse olmadığı için pek okuma zevki vermedi ki zaten bi takım gibi hissettirmediler hiçbir zaman bana. kötü karakteri de pek anlamadım amaçları falan da bilemedim.. çizim olarak da hep karanlık hissettirdi bana çizimler bir başlangıç hikayesi için yetersizdi bence
1000Kitap
The New Avengers İntikamcılar Sayı 1 - FirarB. Michael Bendis · Gerekli Şeyler · 2017229 okunma
·
38 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
offf civil warda da vardi bu problem
Sarper Türk
Gönderi Sahibi
katılmıyorum ama vardır bi bildiğin.