·325 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Kasım 2025 22:10 Son zamanlarda okuduğum en iyi kitap. Aslında her şeyin kararında olmasının nasıl güzel olduğunu bir kez daha anladım. Fazlası ya da eksiği insanda ekstra bir kabul edilme çabası oluşturuyor. Bunun yanında bazı insanların davranışlarındaki acımasızlık, ego , var olma isteği çarpıcı bir şekilde anlatılmış. Keşke dünya daha adil bir yer olsaydı…