7/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2025 22. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 25 Kasım 2025 21:17
Zaman zaman hepimizin yeter artık sıkıldım ben de bir sorun var neden mutsuzum sürekli dediği bir dönem olmuştur. Benim de oldu. Ölmek istemedim belki ama ölsem kimse üzülmez dediğim çok olmuştur. Bu aslında hayatta ne kadar çok yer kapladığınla alakalı bir konu. Ben birinin en sevdiği miydim? Birinin evladı mıydım? Birisi beni gerçekten beklenti olmadan sever miydi diye çok sorduğum oldu. Annem benim annem olmasaydı ya da babam benim babam olmasaydı beni sever miydi? Niye sevsin ki değil mi? Beni bir şeyi olmadığı için tek seven kişi hayatıma giren eşim oldu. Onunla değiştim,değerlendiğimi hissettim. Birisi beni her şeyimle, her şeye rağmen sevdi. Artık ben de başrol olabilirdim. Oldum. Geçti o günler ama o hisleri hâlâ hatırlıyorum. Bu kitap da biraz böyle. İyileşmekle ilgili ama zamanla, yavaştan. Kendini tanımakla ilgili, ne istediğini bilmekle ilgili. Hepsi yavaştan oluyor. Gerçekçi olmuş aslında hemen iyileşse hemen değişse inanmazdım. Değişime hepimiz dirençliyiz ama değişim kaçınılmazdır hep.
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·
65 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.