Offf bu kitap feciydi Soluksuz iki oturuşta bitirdim ve hop oturup hop kalktım. İkisinin de ani duygu değişiklikleri, ani kararları, ani pişmanlıkları beni ordan oraya savurdu Ve o son bölümleri okuduğumda korkudan geberdim Üçüncü kitaptan ve olabilecek şeylerden korkmamak elde değildi Seriye başladığımda aralara kitaplar alacaktım ama ne mümkün. İyi ki hepsi elimde vardı çünkü beklemek imkansız bir şeydi. Henüz okumadıysanız ve okumayı düşünüyorsanız üçünün de elinizde olduğundan emin olun İşler gittikçe daha da sertleşip daha da imkansızlaşıyor. Birbirlerine verdikleri zararların telafisi nasıl olacak bilmiyorum ama tetikleyicilere dikkat edilmesi gerektiğini belirteyim. Bana göre 25 yaş üstü ve türün sertliğinden rahatsız olmayanlara kesinlikle tavsiyemdir
.
Konusundan biraz bahsedeyim ama ilk kitabı okumayanlar buradan sonrasını okumasınlar ilk kitabın sonunda Santiago başına gelenlerden Ivy’i sorumlu tutuyordu ve ona karşı azıcık yumuşadığı için de bin pişmandı. Şimdi onu tamamıyla mahvetmeye kararlı bir şekilde işkencelerine geri dönerken cemiyetin de ondan beklediği şeyler vardır. Tam da bunu yapmaya karar vermişti ama öğrendiği bir gerçek onu daha da mahvetti. Şimdi gereken kişiye gerekli cezayı verdiğinde sakinleşmişti ama Ivy’nin yaptığı bir şey Santiago’yu yıllar evvelki kaybının travmasıyla yüzleştirdi ve bu sefer canavarını tam anlamıyla serbest bıraktı. Ivy sonunda onun neye dönüştüğünü gördü. Artık bir şekilde bu hayattan kurtulmalıydı ve bunun için medet umacağı kişi belki de onu daha büyük bir felakete sürükleyecekti. Bir çok yüzleşmenin gerçekleştiği, sırların gün yüzüne çıktığı, korku dolu finali ve çok daha fazlasıyla birlikte okuyup öğreniyoruz