Mandalina Yeşili, bende aradığım etkiyi bırakmadı. Konu seçimi güzel olsa da anlatım dili bana yavan bir tat verdi ve fazla düz buldum. Karakterlerde derinlik yok denecek şekilde az. Özellikle ana çatışmanın yani aslında kitabın asıl olayının çözülme şekli, benim için biraz kolaya kaçılmış ve aceleye getirilmişti. Genel olarak, okurken vay be dediğim bir an da olmadı. Benim için iyi bir okuma deneyimi değildi.