Yani evet, kitap sarıyor. Akıcı bir şekilde okuyorsunuz ama ben sürekli döngü şeklinde ölümün yaptıklarından, 3 kitap boyunca odadan çıkamamalarından bi tık sıkıldım. Umarım son kitabında her şey çabucak biter. Bir de Gökhan’ın ölmesi pek hoşuma gitmedi :’)