Puan vermedi·860 syf.····Okunma: 27 Kasım 2025 00:10 Ateş Kadehi çoğu hayranın aksine benim Harry Potter serisindeki en sevdiğim kitap. Çünkü bu ciltte karakterler hem biraz daha büyüyüp olgunlaştı hem de hikayenin artık eskisi gibi olmayacağını daha çok hissettirdiler bana. Tıpkı hayatta geçmişe duyulan özlem gibi bu seride de ilk üç kitaba dair özlem duyuyorum. Filmlerde de böyle olmuştum. Devam edeceğim…