·221 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Kasım 2025 00:11 Aselsan'da çalışan mühendislerin intiharları ile ilgili haberleri çocukluğumdan hatırlıyorum.Aileleri çocuklarının intihar etmediklerine dair seslerini duyurmaya çalışmıştı.Kitabı beğendim.Ülkemizde neden Aselsan hangi sebeple kuruldu?Neden kendi silâhımızı,kendi uçağımızı üretmeliyiz?gibi soruların cevabını bu kitapta bulmak mümkün.