Hz. Rabia'nın 2 tane çarşaf'ı şerifi varmış.
Lakin bir çarşafını sadece namaz kılmak için kullanırmış.
Etrafındaki hanımlarda ona sormuşlar.
" Niye bu çarşafı sadece namazda giyiyorsun." Demişler.
Cevap ise şu;
" Çünkü diğer çarşaf ile dışarı çıkıyorum ona erkek bakışı değiyor ama bunu hiç bir erkek görmüyor."
SUPHAN ALLAH..
Ne büyük teslimiyet.
Rabb'im sen bizi hakkıyla sakınanlardan eyle inşallah 🤲🤲