Sonunda çok heyecanlandım ayyy o neydi öyle...Maomao je jinshi nin batıdan döndükten sonra sonunda konuşmalarını görmek mutlu etti. Spoiler vermemek için konuşma içeriğini demeyeceğim ama kesinlikle mutlu olduğum bir konuşma oldu diyebilirim. Sıradaki romanı okumak için sabırsızım hadi bakalım...Ek olarak Mao Mao ve jinshinin beraber ne kadar güçlü bir çift olabileceğini düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum...