yaaanii benim genelde solo değil de team up storyler daha çok hoşuma gidiyo. biraz boştu neredeyse hiçbir olay olmuyor, doğru düzgün bi hikayesi yok. çizimleri MÜKEMMEL, o karanlık atmosfere bayıldım ve daredevil güçlerinin çizimle aktarılması ya da kafa karışıklıklarının anlatımı çok güzeldi onları çoook beğendim onun dışında devamını merak ettiğim bi hikaye değil açıkçası