·120 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Kasım 2025 20:00 Çocuk için hüzünlendiğim, abi ile empati kurduğum, yerinde olsam kız kardeş gibi davranacağımı bildiğim ve sonuncuya hayran kaldığım dört kardeşin taşlar aracılığıyla anlatılan hayatları. Yalın ve dramdan uzak bi anlatım bana çok fazla şey hissettirdi. Yazarın insan ve doğa tasvirleri çok kuvvetli ve tadındaydı. Fazlasıyla sevdim.