Tek nefeste bitirdiğim bir şiir kitabı oldu, bütünüyle bu kitapta ki kalemini çok başarılı bulamasamda, bu yazarın iyi şiirleri olmadığı anlamına kesinlikle gelmiyor. Hatta çok çok iyi şiirleri var, fakat genel anlamda kitabı ele aldığımda biraz tatminsizlik hissettim diyebilirim.