Yazarın okumuş olduğum son kitabı olan "kanda bir ihtimal" kitabına nazaran, net bir şekilde çok daha etkili ve başarılı bulduğum şiir kitabıdır diyebilirim. Bu kitabında kalemini daha özgür, hatta döneme daha uygun, daha sert ve duvarlara çarpmaktan korkmayan bir biçimde kullanması tatmin edici ve son sayfayı kapatırken güzel ayrılmama sebebiyet verdi. Yinede söylemeden edemeyeceğim ve her kitapta rast geldikçe bunu söyleyeceğim, şiir bitimi ve kısa deyiş sayfalarında özellikle, bir koca sayfaya yalnızca bir cümle yazılıyor olmasını kınıyorum ve her denk geldiğimde de kınamaya devam edeceğim.