Puan vermedi·343 syf.····Okunma: 29 Kasım 2025 22:37 Öncelikle kitabı beğendim diğer okurlara tavsiye ediyorum, ama diğer incelemelerde şunu gördüm herkes bu kitabı bu yaşadığımız yüzyıla uygun görüşler veya öneriler gibi düşüncelerle okumuşlar o yüzden bayağı gömenler olmuş kitabı. Tabii ki zevkler ve renkler tartışılmaz. Ama bu kitabı bir roman gibi okunmaması gerektiğini düşünüyorum yavaş yavaş okumanız gerekiyor. Benim okuduğum kitap koridor Yayınları'nın ve 343 sayfa olan kitabıydı. Çeviri nedeniyle tabi anlaşılmayan bazı noktalar var devrik cümleler gibi. Sadece beni 200. sayfadan sonra öğrenci temalı gittiği için biraz sıkıldım ama neticede kitabı okumayı bitirdim. Kitap zaten bölüm bölüm içerisinde birinci ikinci bölüm ve başlıklar olarak ayırmış okumasının kolay olduğunu düşünüyorum ve ayrıca yazı şekli ve cilt yapısı benim hoşuma gitti.