·400 syf.····Okunma: 30 Kasım 2025 21:26 Ana karakterlerin çocuklar olduğu kitapları seviyorum çok akıcı oluyor çünkü. Sayfa sayısı çok olsa da akıp giden macerası bol, güzel bir kitaptı. *spoiler* Sadece son sayfaya kadar Scipio'nun çocukları hazır büyümüşken evlat edinmesini bekledim.. en kötü Ida'nın veya Victor'un?? Çocukların iki gruba ayrılması üzdü beni.