Dan Brown bizi yıllarca harika maceralara sürüklerdi. Merak ettik, heyecanlandık, zaman zaman gerildik, sayesinde bir dünya şey öğrendik ve beraberinde bir sürü ülkeyi ve şehri onunla beraber dolaştık. Onu okumak hep keyifliydi. Lakin son romanı, son yıllarda bir çok yazarda görülen bir salgından nasibini almış gibi durmakta. Tüm kitaplarına inat, bu kez konu daha sığ olmuş. Altı yeterince doldurulamamış bir kurgu gibi duruyor. Nadiren bir Amerika'ya uğranıp onun dışında tamamen Prag şehrinde geçen, dar alana sıkıştırılmış bir roman görünümünde. Elbette genel çerçeveden az biraz uzaklaşsa da sonuçta yazarın okuyucudaki kredisi ve o her zamanki muazzam anlatım dili kitabı okunası kılmayı başarmış durumda.