·312 syf.····Okunma: 01 Aralık 2025 19:21 Gerilim kitaplarını çok sevdiğim için beklentiyle okumaya başladım ve şunu söylemeliyim ki beklentimin her bir kırıntısına değdi. Kısaca konusu boşanma aşamasına doğru ilerleyen bir çiftin bir tatil çekilişi kazanıp İskoçya’nın kasvetli yollarına düşmeleriyle başlar. Gittikleri yerde uçsuz bucaksız bir şapelle karşı karşıya gelirler. Otele geldiklerinden beri -aslında burası eski bir kilise- tuhaflıklarla karşılaşırlar. Çalışan veya ziyarete gelen kimse yoktur. Saatler ilerledikçe buraya tesadüf eseri gelmediklerini iliklerine kadar hissetmeye başlayan çift geçmişin karanlık yüzüyle burun buruna gelirler. Bu karanlık kabus ikisinden birini yutacaktır.
Konusu çok sıradışı gelmese bile kitabın sonlarına doğru öyle sıradışılıklar oluyor ki ağzınız açık kalıyor. Benim öyle oldu.
Gerilim ve ters köşe seviyorsanız %1000 tavsiyem okuyun!!