Nasıl harika bir kitaptı . Sabahattin Aliyi severdim ama şuan hayranı oldum . Aldırma Gönül şarkısını şimdi hep içim acıyarak üzüntüyle dinleyeceğim. Nasıl yaralandım kelimelerle anlatamayacağım. Herkes yurtdışına seyahat yapma hayali kurarken ben oturmuş sinop cezaevine bir gün gidebilir miyim nasip olur mu acaba diye düşünüyorum. Seviyorum yaşanmışlıkların olduğu yerlerde gezmeyi. O taşlara dokunup acılarını hissedebilmeti