Puan vermedi·%19 (57/288 syf.)· Öncelikle kitabı yazarının yanlı olmasından dolayı hiç beğenmedim. Evrimi merak ettiğim için, öğrenmeye başlamak ve sorularıma cevap bulmak için tavsiye üzerine bu kitaba başlamıştım ama bir müslüman biliminsanı adayı olarak bu kadar dinleri karıştırıp evrimi reddedenleri de bilim karşıtı ilan eden birinin kitabına daha fazla katlanamadım. Tam olarak sayfa 57 de kitabı bırakıyorum. Her ne kadar Çağrı bey canlılığın ortaya çıkışı için bilmediğimiz şeyleri "süper üreticilere" (tanrılara) atfetmemizi saçma bulup bunun aksini de bilim ilan etse de ben müslümanım Allah'ın yarattığına inanıyorum. O yüzden daha fazla sinirlerim gerilmesin diye bu kitabı bırakıyorum. Bilime dair bir kitabın evrensel olması gerektiği kanaatindeyim. Bu kitapta ise evrensellik yok öznel görüşler var. Hayal kırıklığıydı.