Mektubat-ı Rabbani; benim okuduğum üç ciltten oluşuyordu. İlk cildini okudum. İmam- Rabbani 'nin Şeyhine ve bazı hocalarına yazdığı mektuplardan oluşuyor. Dili çok ağır değil, yalnız tasavvufa ilgisi olmayanların biraz zorlanabilecekleri bir eser. Okuduğumda beni o manevi ihtişamına alıp götürmüştü. Bazı kitaplar mutlaka okunmalı bu eser de onlardan. Günümüze ulaştırıp istifade etmemizi sağlayanlardan Rabbim razı olsun. Amin