Puan vermedi·80 syf.··
2025 33. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2025 17:04
Ben kitabı bir aşk kitabı olarak görmüyorum, görmeyeceğim de. Edebi olarak güzel bir eser ama konu olarak okuyacağım bir tarz değil. Yani adam patronun karısıyla sevgili oluyor yıllar geçiyor birlikte olmaya çalışıyorlar falan filan sonra adam hem evleniyor hem iki çocuğu oluyor sonra bir anda nedense kadını arıyor yanına gidiyor, sonra hani döndüğümde sevişecektik gibi imalar ediyor baskı yapıyor falan filan yani bu incelemeye çok istemeyerekten yapıyorum. Okunur güzel kısa bir kitap diyelim 
Geçmişe YolculukStefan Zweig · Koridor Yayıncılık · 202033,6bin okunma
·
15 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.