Kitapta en başta her şey çok tadında gidiyodu sonra bi anda hız trenine binmiş gibi yokuş aşağı inişe geçtim sonra bi anda sona yaklaştım herkes mutlu şimdi ne olacak evresine geldiğimde yüzüme şak diye bi tokat yapıştı gibi hissettim. Ordan sonrasında da yine hızlı ama olayları bir sona bağlamak için 120yle giden bi arabanın içinde gibiydim ama araba hiç hızlanmıyor hiç de yavaşlamıyordu. İşte burda ağlarım işte şimdi ağlarım dediğim yerleri bu hız treni içinde kaybettim gitti