·216 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2025 02:33 Kitabı çok beğendim. Başkaları için kendi mutluluğunu feda edip kendini ölmüş sayanların fiziken ölüme çokça yaklaşınca neyin önemli olduğunu anlamalarını anlatıyor. Yazarın başka karakterlere bu kadar fazla yer vermesi başta hoşuma gitmemiş olsa da sonrasında beni mutlu etti. Kendim için diyebilirim ki girişi sıkıcı , gelişmesi heycanlı , sonucu hızlı ve şaşırtıcıydı.