·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2025 16:48 çok sade, yalın ama derin bir kitaptı benim için. son dönemlerde baba figürünün edebiyata daha fazla girdiğini görmek hoşuma gidiyor ve baba-oğul baba-kız ilişkileri okumayı seviyorum. kitapta bir baba ile oğlunu okuyoruz ve aralarındaki duvarı yalnızca 48 saatte usul usul yıktıklarını görüyoruz. söylenmeyen, havada asılı kalmış öyle çok söz vardı ki kitapta, karakterler yerine siz içinizden geçiriyordunuz bunları. kitap boyunca hep buruk hissettim, tıpkı antonio gibi :’
çekince duymadan önereceğim bir kitap oldu, son derece güzeldi.