Kesinlikle herkesin okuması gereken bir kitap.
Gayet akıcı ve anlaşılır bir dille yazılmış.
Krize girmiş bir insanın karşısında nasıl durmamız gerektiğini, ne söyleyip ne söylemememiz gerektiğini sade bir dille gösteriyor.
En çok şu bölüm beni etkiledi:
“İyi niyet, doğru müdahale anlamına gelmez.”