Kitabın akıcılığı o kadar iyi ki , cephede o savaş atmosferini yazarla birlikte iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Her anı çok akıcı ve birlikte yaparcasına hissedeceğiniz bir roman. Kesinlikle elinizden düşmeyecek. 2.Dünya Savaşı dönemi meraklıları için şiddetle tavsiye edilir.