·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Aralık 2025 15:45 “Gülün en nadir rayihası dikeninde yaşar.”
*SPOİ
Serinin ikinci kitabi ilkinden daha iyiydi, çok daha olaylı ve akıcıydı. Ateş tapınağı ile ilgili kısımları okurken baya eglendim, artan bu kitabın yıldız karakteriydi. Keske çok daha fazla okuyabilseydik. İlk sayfalar cok sıkıcı ilerlese de devamında maceralar baslıyor ve kitap sariyor. Ozellikle son 100 sayfa nasıl bitti anlayamadım. Bu kitapta sehrazad kendini daha iyi gösteriyor, daha cesur bir karakter olarak. Savaşlar, büyüler, entrikalar, ihanetler ve askla dolu dolu bir kitap olmus. Ve son bölümde gelecekten bir şeyler okumakta güzel olmuş.
Konu itabariyle ilgi cekici, akici bir kitaptı