Bayıldımmmmm… eniştesine aşık baldız hikayesi gibi göründüğü için başta önyargılı yaklaşsamda kurgu şahanee..
spoilerrrr
Ablasıyla yatmamış olsa bir türlü ona dokunamıyor olsa ve sadece sözde nişanlı olsalarmışşş daha güzel olurmuşşş … gerçekten bir günde kitap kendini okutuyor. Yazarın ilk kez kitabını okudum fakat dilini ve kurgularını beğendim. Keşke diğer windsor erkeklerinin kitapları da çevrilseymiş.. sadece luca çevrilmiş.